13-7-2018 Dag 2

13 juli 2018 - Victoria, Canada

Vanochtend werden we al om half zes wakker gebeld door een collega van Jeroen. Om zeven uur zijn we beneden gaan ontbijten: Scrambled eggs met bacon en toast. Daarna wilden we met de bus naar Lynn canyon park, maar de Lion’s gate bridge was afgesloten. Lekker die vrijdag de dertiende. Toen liepen we langs de haven naar de sea bus, maar daar stond een ultra lange rij en toen mochten we met een normale bus mee. Die had alleen wel vertraging door de files op de weg… Uiteindelijk zijn we drie uur onderweg geweest. Toen we uiteindelijk bij Lynn canyon park waren gingen we over de sespencion bridge (dat is een wiebelbrug) en liepen we de route. We kwamen langs een meertje waar Lisa in heeft gezwommen, Tirza vond het water veel te koud. Er lagen irritante steentjes op de bodem dus gingen we in het water staan met onze slippers aan… Een slipper van Lisa en een slipper van Tirza werden door de stroming meegenomen, dus moesten we erachteraan. Gelukkig hebben we ze wel weer terug. Bij de rotsen waren er allemaal mensen die van grote hoogte naar beneden sprongen. Rond drie uur hebben we besloten om wel met de sea bus terug te gaan en nu was de rij gelukkig een stuk minder lang. Eenmaal in Vancouver aangekomen, wilden we een restaurantje in het oude gedeelte van Vancouver zoeken, maar we konden het oude deel van de stad al niet vinden dus gingen we terug. Toen kwamen bij een stoplicht een man met een varaan tegen en we mochten haar aaien. We zijn weer teruggelopen en zijn vlakbij ons hotel een restaurantje binnengelopen. Tirza en Lisa hadden kip pesto op die jammer genoeg een beetje tegen viel. Sandra en Jeroen hadden allebei een beef burger op en deze waren gelukkig wel een stuk lekkerder, maar ze moesten ze delen met de kinderen. Rond kwart over zeven waren we blij dat we weer op de hotelkamer waren om even te relaxen. De deur van de hotelkamer was niet helemaal goed afgesloten door de schoonmakers… Gelukkig was er niks weg en lagen zelfs de knuffels netjes opgestapeld op het bed. Nog even lekker relaxen op de kamer en dan op tijd naar bed, want morgen moeten we de camper ophalen.

1. Anke:
    14 juli 2018
    Oei, toch een beetje vrijdag de 13e dan... Maar tof hoor, mooi begin van jullie reis zo! Veel plezier met het ophalen van jullie camper vandaag!!
  2. Bertie:
    14 juli 2018
    Op vrijdag de dertiende kun je beter een varaan tegenkomen dan een zwarte kat! 😁 En wat Ad betreft begint jullie vakantie nu pas met het ophalen van de camper! 😉 Veel plezier!
  3. Claudia:
    15 juli 2018
    Veel plezier in het mooie canada. Nu gaat het idd echt beginnen. Lekker met de camper op pad. Geniet ervan! Zaten boven bij de sespencion brug nog beren?
    Wij hebben hier zojuist een feestje gevierd met de fransen.😁
  4. Joke:
    16 juli 2018
    Ziet er goed uit daar! Heerlijk genieten en drive save met het campertje...
    Dikke kus x