2/3-8-2018 Dag 22 en 23

3 augustus 2018 - Calgary International Airport, Canada

Vanochtend moesten we al om 8 uur opstaan en helaas in de regen ontbijten. We gebruikten niet veel afwas dus hoefden we nog maar een mes 2 borden en een beker af te wassen. We stapten in de camper om onze tocht naar Calgary te starten en daar leverden we bij Fraserway om 12 uur de camper in. We misten het eerste busje dus dachten we dat we pas een uur later mee konden, maar er kwam eerder een busje die we ook maar net op tijd haalden, omdat we nog maar net klaar waren met de papieren. Na 20 minuutjes kwamen we aan op het vliegveld waar we eerst nog even bij: Tim Hortons hebben gegeten en daarna gingen we de bagage inleveren. Voordat we door de douane gingen dronken we nog de drie laatste blikjes cola op. We maakten daarna nog het Canadese geld op door leuke souvenirtjes te kopen. Na het geshop liepen we naar de gate, maar het had een uur vertraging. Om te zorgen dat we nog wel op tijd bij ons volgende vliegtuig konden zijn vlogen we sneller. Tirza heeft niet kunnen slapen tijdens de lange vlucht. Films kijken was leuker. We kregen avondeten en ontbijt en na 8 uur vliegen kwamen we aan in München. Daar hoefden we niet meer lang te wachten en we vertrokken dan ook op weg naar Amsterdam. Tirza was ondertussen toch wel helemaal bekaf  dus die heeft de hele weg geslapen. Op Schiphol haalden we onze koffers op en gingen we op zoek naar de auto. We hadden heel Schiphol al afgezocht totdat we door de telefoon te horen kregen dat hij ergens boven stond. Ook in de auto onderweg terug hebben Tirza en Lisa nog liggen pitten. Eenmaal thuis pakten we de koffers uit en zo kwam een einde aan ons Canada avontuur!

1. Paula van Riel:
    4 augustus 2018
    Bedankt voor de leuke verhalen van jullie Canadareis, heb het met veel plezier bij gehouden en voor de schitterende foto,s.
  2. Phela:
    5 augustus 2018
    Dat was erg leuk om jullie te volgen. Lekker slapen in je eigen bed. Jullie hebben heel mooie herinneringen gemaakt. 💋
  3. Tanja Awater:
    5 augustus 2018
    Wat hebben jullie veel meegemaakt. Super leuk om de blogs te lezen. Tot gauw. Groetjes
  4. Willeke:
    5 augustus 2018
    Bedankt voor de gezellige verhalen over jullie belevenissen van deze mooie reis. We hebben met veel plezier jullie verhalen gelezen.
  5. T.Nell:
    5 augustus 2018
    Dank je wel dat we ook die mooie reis mee hebben kunnen maken,door jullie blogs en foto"s hebben we veel gezien en gelezen van en over canada.Goed gedaan.
    groetjes.