19-7-2018 Dag 8

19 juli 2018 - Black Creek, Canada

Vanochtend waren we zoals altijd weer om ongeveer negen uur op gestaan. Toen weer een lekker ontbijtje en hup in de camper naar de volgende camping waar ze een verwarmt buiten zwembad hadden. ongeveer op de helft gingen we naar een supermarkt, bierwinkel en een bos waar we ongeveer een kwartier rond hebben gelopen. Zo op de camping aan gekomen gingen Tirza en Lisa meteen hun zwempak aan doen omdat ze zo graag wilden zwemmen. Daarna liepen we nog even over een marktje waar we een lekker toetje kochten van een man die ooit in Nederland had gestudeerd en langs de haven waar we een paar Roodkopgieren rondcirkelde op zoek naar een prooi. Toen gingen Tirza en Lisa op het spelletjesveld nog wat leuke spelletjes doen terwijl Jeroen en Sandra gingen koken: spaghetti. De camping zag er wat rommeliger uit dan de vorige campings, maar voor één nachtje prima te doen. Nadat we de blog hadden geschreven voor vandaag was het alweer bijna tijd om te gaan slapen. Morgen verder naar Telegraph Cove!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. T.Nell:
    20 juli 2018
    Hoi Fam.Een fijn verhaal en mooie fotos( ook van Sandra), je kunt zien dat jullie genieten van deze fijne en mooie reis samen.Nog heel veel van deze dagen gewenst.
  2. Helga:
    20 juli 2018
    wat een leuke verhalen, en mooie foto's.
    Jullie genieten volop ! :)
  3. Marion van Amersfoort:
    20 juli 2018
    Wauw. Wat gaaf dat jullie zoveel dieren van dichtbij hebben gezien. Geniet van jullie prachtige reis!