14-7-2018 Dag 3

14 juli 2018 - Victoria, Canada

Vandaag werden we om acht uur wakker, omdat we om tien uur  opgehaald werden door Fraserway die ons naar onze camper brachten. We gingen eerst ontbijten en vandaag was het laatste dagje in het hotel. Na het ontbijt gingen we nog even tandenpoetsen en toen gingen we naar beneden met al onze koffers. Dat was nog een hele klus, omdat één iemand de deur open moest houden tot de laatste koffers erin of eruit waren. Zo bleef Tirza nog bijna in de lift zitten… Toen het busje van Fraserway ons op kwam halen waren we na vijfendertig minuten bij onze camper. We kregen een hele instructie over hoe de camper werkte. Toen we wisten hoe de camper werkte laadden we onze koffers in en vertrokken we naar de ferry, die ons naar Vancouver Island bracht. We moesten anderhalf uur op de boot en toen kregen we een presentatie over walvissen en orka’s. Na de presentatie zijn we nog iets gaan eten en drinken. Lisa en Tirza hadden een muffin, maar Lisa had een muffin die leek op een chocolademuffin, maar het was een ranzige muffin met bosbes in plaats van chocolade. Toen we van de Ferry af gingen reden we met de camper naar de campsite. Toen we daar waren parkeerde we de camper en gingen we de spullen uit de koffers in de camper leggen. Eerst dachten we dat we te weinig ruimte hadden, maar toen ontdektenn we nog een hele kast die Tirza allang had gezien. Rond vijf uur gingen we naar een supermarkt, omdat we nog helemaal geen eten hadden. Uiteindelijk hebben we daar twee uur lang rondgelopen. Daarna moesten we nog naar een aparte winkel, omdat Jeroen nog bier wilde en dat mochten ze niet in de supermarkt verkopen. Toen we weer terug waren  gingen we macaroni eten. Daarna gingen we nog even over de campsite wandelen en daarna gingen we een kampvuur maken en marshmallows roosteren. Tirza en Lisa gingen alvast slapen terwijl Sandra en Jeroen gingen wachten tot het kampvuur uit ging. Uiteindelijk hebben ze het laatste beetje geblust met water.