24-7-2018 Dag 13

24 juli 2018 - Whistler, Canada

Vanochtend hebben we lekker uitgeslapen tot half 10 en we hebben daarna weer lekker ontbeten. Na het ontbijt gingen we te voet opzoek naar een meertje maar uiteindelijk zijn we omgekeerd omdat we al te lang opzoek waren en we nog steeds niets hadden gevonden. Toen we weer bij de campsite  waren aangekomen gingen we in plaats van te voet met de auto zoeken naar een meer. We vroegen bij de receptie waar we een meer konden vinden waar we konden zwemmen en toen gingen we met de camper over een hobbelig zandweggetje tot we bij het wandelpad naar Cheakamus lake waren. We moesten nog 3,5 kilometer lopen en dat was heel vermoeiend en vooral heel warm. Uiteindelijk kwamen we hier toch aan, maar het water was heel koud, omdat het smeltwater van een gletsjer kwam. Toch hebben Tirza en Lisa maar een duik genomen. Toen hadden we nog op de boomstronk in het water een beetje chips & cola op en hup door naar Whistler om weer een hapje te eten. Nu hadden we een plaatsje in het restaurant waar gisteren geen plek was: Earls. We zaten binnen dus het was lekker koel. Na hamburgers, biefstuk en pasta met kip gingen we nog even bier, ijs en avondeten voor deze week halen en terug naar de campsite. Daar hebben we natuurlijk meteen ijs gegeten en toen gingen we de blog bijwerken. Sandra ging de douche in de camper uitproberen.