20-7-2018 Dag 9

20 juli 2018 - Telegraph Cove, Canada

Vanochtend hadden we lekker uitgeslapen tot half tien. Daarna gingen we weer lekker ontbijten. Toen gingen we met de camper naar de volgende campsite. Onderweg hadden we nog een hert gezien. We maakten een stop bij een zalmkwekerij waar allemaal kleine flutzalmpjes waren. We stopten ook nog heel even bij een riviertje. Toen we bij de campsite waren aangekomen zei de man achter de balie dat er hier berenfamilies zaten en er een wilde kat was gezien, maar ze waren tot nu toe nog niet op de campsite zelf geweest. We gingen daarna onze knight inlet tour om beren te spotten te bevestigen. Dat moesten we doen bij een haventje. Daar heeft Tirza de beroemde Cannedy de zeehond gekocht en Lisa de schattigste Berry de beer. Terug bij de camper gingen we boontjes en worteltjes met gebakken aardappeltjes en worstjes gegeten. Na het eten deden we een lange broek en een trui aan en toen gingen we een wandeling maken door het bos. We moesten onze naam op een bord schrijven en doorstrepen als we weer terug waren. Bij een splitsing namen we de verkeerde afslag dus op een gegeven moment hield het pad op en moesten we weer terug. Toen gingen we de andere kant op en liepen we zo nog ongeveer twintig minuutjes aan het lopen en toen gingen we weer terug. Eenmaal terug bij de camper gingen we nog even de blog bijwerken en toen op tijd naar bed, want morgen moesten we al heel vroeg op omdat we beren gingen spotten en we moesten al verzamelen om kwart voor zeven ’s ochtends…